Een Tweede Thuis
voor ons allemaal

Toen wij een aantal jaren geleden startten met “onze” woning, hadden wij er natuurlijk wel een voorstelling van gemaakt.  Het moest een Tweede Thuis worden, waar onze (meervoudig beperkte) jongeren zich helemaal op het gemak voelden, maar ook onze andere jongeren moesten graag en gemakkelijk op de woning kunnen komen. Als laatste moesten wij als ouders ons natuurlijk ook thuis en welkom voelen, maar daarnaast moesten we ook het vertrouwen hebben dat onze jongeren goed verzorgd werden

Stichting_Pim_Wonen_Nieuw_1
Stichting_Pim_Wonen_Nieuw_3
Stichting_Pim_Wonen_Nieuw_2
Stichting_Pim_Wonen_Nieuw_4

Voel je welkom

Wij konden natuurlijk niet voorzien dat al onze wensen volledig in vervulling zouden gaan en dat ons Tweede Thuis nog beter zou worden dan wij hadden kunnen bedenken. Natuurlijk zijn er altijd puntjes waar we over kunnen mopperen, maar dat is ook zo in ons eerste thuis. Het belangrijkste blijft dat onze jongeren het geweldig naar hun zin hebben, zij prima verzorgd worden en zij zelf ook aangeven vaker op de woning te willen zijn.

Daarnaast komen wij als ouders ook nog graag op de woning en doen we actief mee met de activiteiten in Dorst, zoals Dorst op Stelten en natuurlijk de carnavalsoptocht. Zelfs de klusdagen vormen een gezellig samenzijn voor familie, vrijwilligers en personeel.

Kortom een Tweede Thuis voor ons allemaal !