Over ons

Stichting Pim is een kleinschalige zorgwoning voor jongeren met een meervoudige beperking. Bij stichting Pim wonen 16 jongeren en ontvangen 22 jongeren dagbesteding.

Stichting_Pim_over_ons
Stichting_Pim_over_ons_nieuw_1

Kleinschaligheid

Wij geloven dat kleinschaligheid in de zorg, nabijheid van ouders en andere betrokkenen en een volwaardige plaats in een kleine (dorps)gemeenschap voor onze jongeren een goede plek is. Een plek waar huiselijkheid, ondersteuning op alle mogelijke gebieden en veel persoonlijke aandacht ervoor zorgen dat onze jongeren zich veilig voelen en worden aangemoedigd om zich te laten zien. Iedere jongere wordt er gekend, ervaart nabijheid van anderen en zijn we op zoek naar de juiste benadering vanuit respect voor zijn/haar mogelijkheden. Iedere jongere wordt door middel van individuele aandacht uitgenodigd om zichzelf te laten zien. Kleinschaligheid biedt de optimale voorwaarden om privacy, zelfstandigheid en keuzevrijheid gestalte te geven. We slagen in onze missie wanneer veiligheid, speelsheid, ontspanning en inspanning voor alle jongeren op maat aanwezig is.

Neem contact op

Kwaliteitskader

Kwaliteit vinden wij heel belangrijk. Daarom hebben wij een kwaliteitsrapport laten opstellen aan de hand van het Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg 2017-2022 voor de cliƫnten die vallen onder de Wet Langdurige Zorg.

Bekijk het rapport
Stichting_Pim_Dagbesteding_nieuw_3
Stichting_Pim_Genieten_1

Zorgaanbod

Al onze jongeren vallen onder WLZ. Wij leveren VPT (volledig pakket thuis). Onze jongeren hebben de leeftijd 16 tot 30 jaar en indicatie VG4, VG5 en VG8 zorg, dit kan in PGB of in ZIN (VPT). Ook vragen wij een zakgeldvergoeding van 20 euro per maand per bewoner.

Tarieven

PGB