Doneren

Wat doen we met uw donatatie

Uw donatie wordt besteed aan het mogelijk maken belevingsgerichte en bewegingsgerichte activiteiten voor en met onze bewoners. Denk hierbij aan het kunnen helpen bij koken, tuinieren, muziek maken, maar ook aangepaste fietsen, belevingsruimtes, een klusschuur. Ideeën kunnen worden aangedragen door bewoners, familie, sponsoren, personeel. Zo kunnen we nog meer doen en nog meer aandacht geven, meer bewegen en meer beleven! En natuurlijk bent u van harte welkom om de resultaten van uw sponsoring te komen bekijken.

Met uw hulp kunnen we het leven van onze jongeren betekenisvoller maken en kunnen we investeren in onze vrijwilligers en medewerkers.

Stichting Pim is een door de Nederlandse belastingdienst goedgekeurde ANBI-instelling.

Bedrag