Werken bij Stichting Pim

Werken binnen de gehandicaptenzorg is meer dan enkel zorgen voor de cliënten. Je bent een belangrijke schakel in het dagelijks leven van de cliënt en de mensen om hen heen. Samen verzetten we bergen en maken we tijd voor de speciale en leuke momenten.

Ga jij deze betekenisvolle uitdaging elke dag met plezier en een glimlach aan? Dan geven we je graag de ruimte om deze kans met beide handen aan te pakken.

Onderdeel uitmaken van ons gezellige en gedreven team? We maken graag kennis onder het genot van een bak koffie of een kop thee!

Neem contact op met hr@stichting-pim.nl voor een vrijblijvende kennismaking.

Stichting_Pim_Dagbesteding_4

Open sollicitatie

Waar ga je aan de slag?

Wij zijn gevestigd op een hele fijne werkplek in de mooie bosrijke omgeving van Dorst. Een stimulerende omgeving voor zowel de jongeren als jou, waar je alles wat te wensen valt onder één dak vindt.

Wat ons kenmerkt? Wij zijn een kleinschalige stichting waardoor iedereen elkaar kent, de samenwerking goed is en er een fijne werksfeer hangt. Er is een grote betrokkenheid van ouders, familie en vrijwilligers. Wij bieden jou de ruimte en tijd om te onderzoeken wat jouw cliënten nodig hebben, maar ook wat je zelf nodig hebt om je werk goed en met plezier uit te kunnen voeren. Door het bieden van deze ruimte is er veel tijd voor persoonlijke aandacht en zijn er mogelijkheden om activiteiten te ondernemen, zoals fietsen, wandelen of een ijsje halen.

Wij zijn een ervaren team, waar onderling veel kennis wordt gedeeld en alle ruimte wordt gegeven voor persoonlijke ontwikkeling. Zo zorgen we samen niet alleen voor kwaliteit en de juiste zorg voor de cliënten, maar ook voor een fijne werkomgeving.

Stichting_Pim_Genieten_1
Neem contact op