De jongeren van Dagbesteding Stichting Pim

Kijk hier hoe de jongeren het naar hun zin hebben

Dominique;
Kun je vijf dagen per week vinden bij de dagbesteding van stichting Pim. Deze vrolijke dame weet van iedere dag weer een feestje te maken. Dansen, zingen, toneel spelen en knutselen zijn dingen die ze het liefste doet. Hard werken kan Dominique ook erg goed. De vaatwasser in- en uitruimen, de tafel dekken, de dieren verzorgen, Dominique draait haar hand er niet voor om!

Wesley;
Is vijf dagen per week aan het werk op de Dagbesteding van Stichting Pim. Deze jongeman geniet van de aandacht die hij krijgt van de begeleiding en de andere jongeren op de groep. Samen zijn, meehelpen en keiharde muziek van Frans Duijts maken een dag voor Wesley helemaal top.

Alice;
Stichting Pim is ook aan de andere kant van het land bekend. Dit bewijst onze Alice maar weer. In de weekenden is zij vaak te vinden in Beuningen bij haar ouders en doordeweeks woont  Alice op zichzelf bij stichting Pim. Overdag werkt zij op de dagbesteding van stichting Pim. Alice is het liefst creatief bezig met allerlei verschillende materialen, waar ze de mooiste kunstwerken van maakt. Koken, puzzelen, verhalen  typen, de was opvouwen en andere jongeren helpen zijn  dingen waar Alice in uitblinkt.

Geertje;
Deze gezellige jongedame vrolijkt  ons dagelijks op met haar  geklets en gezang. Deze ondeugende meid  geniet  volop  van wandelen, fietsen, relaxen op het waterbed en liedjes zingen. Paardrijden valt ook erg in de smaak bij Geertje.

Sean;
Een vrolijke jongeman die ervan geniet om samen te zijn. Wandelen en muziek luisteren zijn favoriet. Zijn voorkeur gaat uit naar Avicii, het liefst op standje “kei hard”!  Sean is ook een echte grapjas en moet vooral hard lachen als er dingen mis gaan op de groep.

Lieke;
Is een gezellige, vrolijke jongedame. Ze loopt elke morgen in één rechte lijn naar haar vaste plekje waar ze iedereen goed kan observeren. Lieke is graag lekker actief. Favoriete activiteiten zijn dan ook wandelen, zwemmen, dansen en fietsen. Lieke kan ook erg ondeugend zijn. Ze heeft vaak al zo veel voorpret, dat ze haar eigen plannetjes verraadt.

Jeppe;
Deze vrolijke knul, kan puzzelen als de beste! Elke ochtend komt hij vrolijk binnen gestuiterd, om vervolgens hard aan het werk te gaan. Jeppe kan erg genieten van fietsen en muziek luisteren. Hij kan erg goed helpen bij huishoudelijke taakjes, zoals de tafel dekken en de vaatwasser uitruimen.

Jessy;
Is ons feestnummer en maakt van elke dag weer een nieuw  feestje. Hij komt ’s morgens al druk kletsend en zingend binnen en gaat er dan vol goede moed tegen aan. Jessy vindt het gezellig om dingen samen te doen met zijn vrienden op de dagbesteding. De dieren verzorgen en lekker buiten zijn doet Jessy het liefste!

Boris;
Deze vrolijke jongeman komt elke dag hard werken bij de dagbesteding van stichting Pim. Dit doet hij in combinatie met de nodige relaxmomenten. Boris heeft vaak volop praatjes en kan ook erg mooi zingen. Fietsen, paardrijden en kijken naar het bouwverkeer zijn toch wel Boris zijn favoriete bezigheden.

Jan-Pieter;
Onze “oudste jongere”  komt elke dag vrolijk werken bij de dagbesteding van stichting Pim. Hij kan erg genieten van samen zijn en meehelpen. Buiten zijn is ook een grote favoriet van Jan-Pieter. Zodra het zonnetje  door komt gaan we dan ook lekker naar buiten!

Joep;
Is de grootste kletskous van de dagbesteding van stichting Pim. Hij komt elke dag vol goede zin binnen. Joep kan erg hard werken en hij is een kei in het doen van huishoudelijke taakjes. Hij kan ook erg genieten van de Liedjeskist, bimmen en toneel spelen. Joep maakt zich graag nuttig en schiet graag iedereen te hulp.

Romy;
Deze vrolijke en tevreden jongedame geniet van alle gezelschap om haar heen. Ze vind het fijn om samen dingen te doen zoals, een boekje lezen, zwemmen, wandelen, fietsen, en spelen met sensopathisch materiaal. Deze activiteiten en dan ook nog in goed gezelschap toveren een grote glimlach op haar gezicht.

Pim;
Blijft het liefst veel in beweging is. Hij is ook eigenlijk altijd vrolijk en vindt het heerlijk om te zwemmen, sporten, paardrijden, fietsen en buiten zijn. Knuffelen, kletsen en stoeien met begeleiding op zijn tijd vind Pim geweldig.

Luka;
Een vrolijke, lieve jongedame die graag even komt knuffelen en kletsen.
Luka wordt erg enthousiast van speelgoed met muziek erin. Ze kijkt graag een dvd of naar mooie lichtjes. Ook kan ze erg genieten van snoezelen, zwemmen en natuurlijk dansen met begeleiding.

Yasmin;
Deze ondeugende meid geniet van aandacht en contact maken met iedereen om haar heen. Ze vind het leuk om liedjes te zingen, dansen, sporten en is vooral ook erg vrolijk en nieuwsgierig. Het liefste zou ze iedereen helpen waar nodig. Maar ook  grapjes maken vindt ze geweldig.

Thomas;
Een vrolijke jongen die graag wordt omringd door bekende mensen. Thomas is erg nieuwsgierig naar wat er om hem heen gebeurd.Hij geniet van muziek, speltherapie, sensopathische activiteiten. Gezellig kletsen met begeleiding is echter favoriet.

Wie is er deze maand jarig?
Bekijk het
hier.

Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief.
Naam: